Bars at school
Hoe wordt het nog beter dan dit?

Wat is Access Bars ®

Access Bars® is een hands-on lichaamsproces waarbij de handen, voeten en vooral het hoofd worden aangeraakt. Je hebt 32 bars op je hoofd die tijdens een sessie licht worden aangeraakt. Een Access Bars behandeling/sessie ontlaadt op een eenvoudige en zachte manier stress en spanning uit je lichaam. Het helpt je om je hoofd vrij te maken van onnodige ballast, alsof er een frisse wind door je hoofd waait. Hierdoor kom je meer in je eigen kracht te staan en stimuleer je jouw zelf herstellend vermogen. Als ik de vergelijking maak met het opruimen en defragmenteren van een computer, worden alle overbodige bestanden met deze behandeling verwijderd.

De 32 punten van Access Bars®, bars genoemd, komen overeen met een aspect van het leven, zoals hoop en dromen. Wordt hoop en dromen aangeraakt, dan zullen alle opgeslagen gedachten, ideeën, gevoelens, emoties, beslissingen en overtuigingen worden geactiveerd zodat er meer ruimte wordt gecreëerd voor nieuwe mogelijkheden, bewustzijn, acceptatie en verandering.

Volwassenen en kinderen die een Access Bars behandeling/sessie hebben ondergaan merken dat ze minder last hebben van bijvoorbeeld stress, piekeren, depressie, slecht slapen, faalangst.

Access Bars ® lichaamsprocessen

Naast de Bars kan ik ook een bijdrage zijn voor lichamelijke klachten. Hieronder drie voorbeelden.

MTVSS verandert allerlei dingen in het lichaam waarvan je denkt dat het niet mogelijk is. Het is een samenvatting van honderden verschillende energieën en kan op diverse manieren ingezet worden. Het werkt heel goed bij, sportblessures, hormoonhuishouding, lage weerstand, chronische ziekte, voor mensen die net ziek zijn geweest.

Biomimetric Mimicry. Van mensen om je heen, kun je hun oordelen, hun werkelijkheid, hun pijn en hun levensloop met alles van dien aannemen. Door je best te doen om iemand te begrijpen of de intentie hebben om iemand te begrijpen, neem je de energie van die iemand over en sla je dit op in jezelf. Het is een natuurlijk vermogen van je lichaam om je aan te kunnen passen aan de rest van de wereld. Het BMM proces kan je ondersteunen om opnieuw te kunnen functioneren als jezelf. Door dit hands on proces laat je energie stromen en kun je je van al deze overtuigingen, levensloop, oordelen, pijn en werkelijkheid ontdoen.

Cellular Memory wordt gebruikt voor het terugdraaien van het geheugen van de lichaamscellen. Hiermee kunnen beschadigingen aan het lichaam verbeterd en zelfs genezen worden.

Wetenschappelijk bewijs voor Bars begint er te komen. Zie hiervoor dit PDF en de youtube video hieronder.

E-mailen
Bellen