Bars at school
Hoe wordt het nog beter dan dit?

WELKOM BIJ Bars at School

Ik ben Loes Vermeij, 33 jaar oud, en oprichter van mijn trots Bars at School.

Sinds 2013 ben ik werkzaam in het onderwijs als docent scheikunde. Doceren is een prachtig waarbij je veel leert van leerlingen over leerlingen en over jezelf. Je wordt er een stuk wijzer van. Wel heb ik gemerkt dat er veel onrust in de koppies van de leelringen is die ik niet kon verhelpen met de technieken die ik had.

In 2018 kwam ik in aanraking met Access Consiousness. Ik was vrij skeptisch maar wilde het proberen voor mijn overprikkelde en slecht slapende dochter. De eerste Bars Class® die ik ooit had was heel bijzonder. van iemand met een vol hoofd, had ik ineens een hoofd zonder druk erin. Ik voelde me zo licht. En het mooiste was, onze dochter sliep door.

Access Bars heeft mijn leven, en dat van mijn gezin zoveel lichter gemaakt dat ik me er verder in ben gaan verdiepen. Ik heb een tweede Bars Class® en The Foundation® gevolgd. Na de eerste Bars Class® wist ik al dat ik dit ook aan leerlingen wilde geven. Tijdens mijn tweede Bars Class waren de plannen al wat groter en tijdens de Foundation was de naam geboren.

Loes Vermeij Bars op school

Na het volgen van een derde Bars Class® ben ik Bars Facilitator® geworden en kan ik de Bars leren aan docenten en leerlingen.

E-mailen
Bellen